Onderhoud van uw ICT-infrastructuur
Flexibele Servicecontracten voor uw iCT-infrastructuur
Om de continuïteit te waarborgen van uw document- en printprocessen bieden wij op apparatuur van KIP, Konica Minolta, HP en EPSON totale ontzorg servicecontracten aan. Zo bent u altijd verzekerd van de beste service en de juiste duurzame oplossing.
Krachtig in grootformaat printen
Als distributeur van KIP en EPSON in de Benelux en Duitsland bieden wij u het complete scala aan plotters en printers voor uw printbehoefte. Onze service organisatie biedt u tevens praktische ondersteuning voor uw KIP, HP, EPSON, OCE of CANON grootformaat printer. Wij maken het voor u mogelijk om langer te kunnen printen met uw huidige machinepark waarna u eenvoudig kan doorgroeien naar de nieuwste duurzame KIP, HP of EPSON printoplossingen.
Office- en productieprinters
Wij bieden u samen met Konica Minolta een compleet assortiment van premium printers, office- en productie printers, die breed inzetbaar zijn bij de moderne duurzame bedrijfsvoering. Tevens bieden wij u praktische documentbeheersystemen die het voor u mogelijk maken om uw eigen digitaal archief op te bouwen en de documentenstroom te koppelen aan uw ERP systeem. Met de duurzame printoplossingen van Konica Minolta wordt uw ICT-infrastructuur duurzaam en toekomstbestendig.
Onderhoud van uw machine | Servicecontracten op maat
Ons landelijk opererend serviceteam in de gehele Benelux en Duitsland staat garant voor een persoonlijke en directe service zoals u die mag verwachten van uw partner in ICT, die al meer dan 32 jaar actief is. Bij eventuele calamiteiten is er binnen 8 werkuur service op locatie. Naast On-Site service bieden wij ook service op afstand en live videosupport binnen één uur. Zo kan u direct geholpen worden bij eventuele calamiteiten.
Servicecontracten kunnen geheel naar wens worden afgesloten, zowel voor het onderhouden van uw machine als voor directe hulp bij eventuele storingen of andere calamiteiten. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Voordelen servicecontract
Met een servicecontract bij Tomassen ICT Services krijgt u een onafhankelijke partner in ICT met een eigen operationeel serviceteam in de gehele Benelux en Duitsland. Binnen 8 werkuren staan onze service engineers voor u klaar op locatie. Acute problemen? Wij bieden een permanente bezetting van onze Helpdesk waardoor u binnen één uur live videosupport mag verwachten van één van onze engineers.
Een storing of andere problemen met uw machine zijn erg vervelend. Daarom garanderen wij dat bij eventuele storingen of calamiteiten binnen 8 werkuren service op locatie kan plaatsvinden. Onze service engineers zijn opererend in de gehele Benelux en Duitsland.
Wij hebben een permanente bezetting van onze Helpdesk. Hiermee bieden wij klanten met een servicecontract binnen één uur live videosupport aan met een van onze engineers. Zo kunnen wij direct op afstand persoonlijke hulp bieden bij acute storingen.
Weet wat u mag verwachten dankzij heldere afspraken.
Tomassen ICT Services staat voor duurzaamheid. Zowel bij service op locatie als voor oplossingen wordt er gedacht aan het milieu. Zo rijden onze service engineers in energiezuinige en elektrische auto’s, en bieden wij altijd de meest duurzame onderhoudsoplossingen om zo de Co2 voetprint te verlagen.
Servicecontracten kunnen geheel naar eigen wens worden samengesteld. Wij denken graag met de klant mee voor de beste oplossing.
duurzaamheid
Bij Tomassen ICT Services vinden wij het belangrijk dat we pro-actief handelen om zo onze duurzame visie te kunnen realiseren.